Sessions d’impro

Quan va venir la Joana a mi em van agradar les activitats que proposava però em feia vergonya, perquè pensava que no ho podria fer, tot i que al final vaig acabar fent-les.
(Talha)

La primera sessió amb la Juana Dolors va ser una mica avorrida perquè vam fer una ronda de presentacions que consisteix en explicar quatre o cinc coses de la teva vida i en un moment has de dir una mentida però sense que la resta ho sàpiga. Va resultar ser una mica desastre i no em va agradar molt. És veritat que les primeres classes van ser molt lentes però cada vegada són més dinàmiques i divertides.
(Aina)

La primera sessió vam fer una rotllana i havíem de dir una mentida i dues veritats. El que em va impactar va ser que treballava d’artista de forma professional i crec que va venir amb una altra noia que l’estava acompanyant i
després ens vam presentar tots a la Joanna.
(Fuong)

Deixa un comentari