Un primer trimestre de descoberta

Aquest primer trimestre hem estat coneixent a Urati Laboratori i la seva manera de treballar l’art. Amb l’Albert estem fent la part de la dramatúrgia ; investigar la part escrita i de guió, posar en paper el que volem explicar i poder presentar-ho al grup. Com diu en Benja; “em va agradar molt l’activitat ja que era una activitat d’escriure històries “bizarras” amb un final estrany i absurd.” per indagar amb les possibilitats del guió.

Amb la Marta treballem les diferents opcions que ens dona la visualització plàstica del que produïm de manera escrita i com els formats diversos ens demanen repensar el que volem explicar i com podem representar el nostre entorn; com veiem? Com reflexionem? Què ens explica l’entorn i i com expliquem el que ens envolta.

A més, amb en Sergio ens movem en el camp de la sonoritat. Li donem importància al que escoltem i al que no escoltem, a com els sorolls, la música, els sons … ens ajuden a contextualitzar i a donar sentit al que volem explicar.

Ens agrada treballar d’aquesta manera perquè, com diu en Bruno; “penso que està molt bé el que fem perquè és molt interessant que vinguin artistes de fora del centre. No és el mateix que si ho fessim a l’escola que amb els professors”.

Tot plegat és possible perquè la Sílvia, de la Brossa, ens acompanya en tot moment i forma part d’aquest projecte com a espai de creació que hem pogut conèixer i visitar i que ens ha sorprès molt per les possibilitats que ens ofereix.

És un manera molt enriquidora d’aprendre coses noves.

Procés d’escriptura amb l’Albert
Treballem la part sonora amb en Sergio
Indaguem amb les imatges amb la Marta
Coneixem La Brossa

Una resposta a «Un primer trimestre de descoberta»

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *