Ens posen unes preguntes, una llista de paraules i conceptes per poder organitzar bé el que farem. També ens expliquen les hores i quan serà.
Hem estat parlant sbre què hem estat fent fins ara, resumint el trimestre (o inclús tot el curs), a on hem viatjat, quins temes hem tractat (i quins no), dient paraules clau.
El que ha sortit per ara és: presentar-nos amb quadres contemporanis. Quan la Marta ens va contar que era l’art contemporani. El viatge a Granollers a una exposició d’art contemporani. Quan vam decorar les llibretes. Sortida a la plaça Prim. Quan vam anar caminant a Can Felipa. Posar les estrelles als maons de la xemeneia de Can Saladrigues i els fils de llana per tota la classe.
Algunes paraules clau que han sortit són: exploració, art, fabricar, Poblenou, novetat, connectar-se amb el passat, excursions, treballs manuals, passeig, carrers, creativitat, imaginació, relacionar-se, passat, mobilitat, indagar, procés, futurista, recerca, experimentar, escapada, intriga, anàlisis, observació, vincles, coneixement, diversió, història, contemporani, antic i modern.