Des de Carla Rovira EN RESiDÈNCiA a l’Institut Montjuïc
Ja estem en l’últim període d’assajos i millores de les 5 escenes que compondran la presentació que farem a la Sala Pepita Casanellas del CC El Rellotge, el dia 12 de juny a les 12 h.
Aquest mes hem tingut un parell d’aturades, per temes d’excursions i altres jornades, però hem pogut repassar i millorar moltes escenes en el marc del treball d’actors, de producció d’alguns aspectes i de millora general de la posada en escena. D’altra banda, vam fer una dinàmica de grup per definir el nom de la peça final, a partir de frases o paraules clau de cada escena i d’aspectes comuns. Ens vam quedar amb tres frases, que vam votar en grup, i finalment va sorgir la frase “El dia de demà”.
També vam fer una sessió de fotos de cada escena i algunes fotos grupals per il·lustrar la postal final, que vam acabar de tancar la setmana passada.
