Ens vam posar en grups de 3-4 persones. Amb aquest grup havíem de posar so a un vídeo.
En una carpeta de Drive hi havia tots els vídeos (cada grup tenia 4 vídeos diferents).
El meu grup va escollir un vídeo d’una bossa que volava amb el vent.. Per fer el so vam utilitzar: una bossa (que feia de bossa), un tambor (que simulava com de prop estava la bossa de la pantalla).
Per poder recordar tot això vam escriure una “partitura”(la nostra era una partitura de dibuixos).
Després la vam presentar davant de tots.
Un altre grup va agafar un vídeo abstracte (era com pintures, aigua).
Van fer servir un gong, un plat i dos globus.
Un altre grup va fer ús del mateix vídeo (el vídeo abstracte), però van usar diferents sons ja que van fer servir uns altres instruments: plàstic de bombolles, una cosa que era com una pinya petita que gairebé era inaudible i un paper de llimar verd.
Quan la sessió de dimecres va començar, el Lluís ens va dir que havíem de presentar els vídeos que havíem fet a la sessió anterior (no era la sessió anterior perquè havia sigut un dilluns).
Els vídeos que havíem de presentar eren uns vídeos que no tenien so, i nosaltres amb un grup que ens havia tocat, havíem de posar-li so a un d’aquell vídeo que havíem escollit.
En el meu grup érem: l’Ona, el Kenneth, la Paula. Nosaltres vam escollir un vídeo que durava un minut i poc més, el vídeo que havíem escollit era un vídeo abstracte.
En aquella sessió vam començar nosaltres presentant el nostre vídeo amb el so i el Lluís ens va dir les coses que hauríem de millorar. Per exemple, a nosaltres ens va dir que ho poséssim tot una mica més coordinat.
Quan ja havíem acabat de presentar el nostre vídeo, va començar a presentar el següent grup i després l’altre grup